tirsdag 26. mai 2015

I dag ringte en kamerat fra tida på barne og ungdomsskolen å lurte på hvordan jeg skulle dra nedover og overnatte i forbindelse med et treff av gamle skolekamerater i Oslo i helga. Nei, jeg tenkte å kjøre og overnatting måtte vel bli på et hotell eller hos en sleknting mente jeg. Jeg kjører motorsykkel og har med telt som jeg tenkte å slå opp i hagen til Terje sa Tore. Jamen, det var jo et storartet alternativ, jeg skal jo også ha med meg telt for å ta etpar overnattinger på turen tilbake igjen, så da slipper vi stress med taxi til Oslo sentrum midt på natta og dyr hotellovernatting. Men du, det ble aldri motorsykkel på meg, har tenkt på det mange ganger men nå føler jeg at det er for sent. Ja, sa Tore, en bør kanskje tenke over hva en drar med seg inn i pensjonsalderen, jeg har sagt opp og går av 1. august, det blir ikke mye å rutte med som AFP- pensjonist, men en får senke krava. En tur til skogs, kaffebål, sjå på fuggern.

Så da ble det noen inspirasjonsbilder fra naturen rundt meg, værsågod, det er gratis










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar