onsdag 1. januar 2014

Da er 2013 og vi har nettopp gått inn i et nytt år. 2013 har vært et år på godt og vondt med høydepunkter og mer eller mindre dype daler. Det meste sitter i hodet sies det, og det kan jeg skrive under på, det er ikke alltid utfordringer takles på en klok måte, men reaksjoner og følelser reflekterer sinnsinntrykk som er lagret gjennom mange år. Jeg har også merket at jeg blir mer sårbar og følsom etter hvert som jeg blir eldre, barndommens og ungdommens virkelighetsoppfatning og verden er sakte men sikkert visket bort. Da er det godt å gå gamle stier å la tankene flyte fritt, leve der og da.

Bildene viser den gamle stien, hindringene er der men ryddes vel sakte men sikkert bort. Jeg har også tatt med et bilde fra Selbusjøen på en av årets siste dager, håper på mange fine turer med båten, telt på ei fin strand og ørret på kroken. Ha et Godt Nytt År til den som titter på bloggen min


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar